Yach!!! aku dah tau kenapa follower aku mnghilang...

Assalamualaikum...sume rasenye skrg aku dah mula bergiat aktif dalam dunia blogger niy kan???
 tapi masih byk yang blom aku plajari..tolong minx tunjuk ajarnye buk,pak ye...huhuhuh (tukar dialek indon japp :P) huhuhuhuu 
akhirnya jugak aku dapat tau kenapa follower aku mnghilang ade orang ckp sbb ade penyelengaraan blog..so 
malam niy aku tenang skit dari tadi yang stresss gilerr dengan follower yang hilang, sbb sekarang aku dah tau kenapa follower aku ilang..sbb lam group efbee ramai yang cakap follower diew ilang so aku pom pikir ingatkan aku sorang yang daa naik gila ngn follower ilang tapi ramai lagi yang cmtu...by the way aku xperlu lagi risau sbb insyaallah aku yakin sume blogger2 tau hal niy dan xkan fikir yang bukan2 tentang aku dan blogger yang turut same ilang follower tu...Dan juga xyah risau sbb walaupun follower2 aku xderk sbb xdpt dilihat dkt blog aku tapi aku boley tgk kat dashboard dan (byk dan la aku niy:p huhuhu) i want u to know my follower u all still in my heart:D jiwang la pulak ko ziha malm2 buta niy :p hohohoho
P/S: sape2 yang follow blog ziha niy tgur2 la ye sbb ziha hnye dapat tgk bilangn follower je..n ziha akn follow balik sape yang follow ziha ye...janji kite berdua..
 
bye2...n nitezzz

No comments: