Contest : Blog Saya Ringan , Comel , Kemas

Assalamualaikum..sume ai ni aku mauu isikan kekosongan,keboringan kat rumah ngn masuk kontest niy...amacam ayat matured x??huhuhu
okla tanpa aku pot..pet..pot..pet aku masuk kontest niy ngn senang ati sbbnye ade someone tag aku nak tau sape someone tu tekan SINI...so dah knl kan lau korang teringin nak masuk korang macam biasa juz tekan je banner yang kalerr pink tu...ur korang pegi tekan je kat sini  Auni & Nazuha..sbb dua name niyh adalah penganjur kontest niy..(tepuk dada tanya selera yg mana korang nak klik huhuhu)



By the way la kan,aku terpikir juga adakah blog aku niy mcm tajuk di atas??? tapi ape2 pom aku juz berharap lau menang alhamdulilah kan ,tapi lau kalah nak wt cmne adat pertandingan juz "smiLe"
okeyh..juz a short post..n sebelom terlupa aku nak tag

2.Dya

No comments: