Blogku sudah pergi Spa la...

Assalamualaikum sume...wahh blog aziha ismail dah bertukar wajah la..dari blog "si budak pink" ke "si budak pink+ black" ngee~...hahaha aku ketawa seorang diri sbb kawan baik aku ckap 
"eh,ko bile mase jadi minat kalerr pink hitam niy??"
pastu aku pom cakp ar (xmau mengalah niy :p)
"saje nak nampak matured sbb sume brng2 skolah,accsesories,perkakas dalam tandas,dalam bilik sume pink so dari blog pink aku pom nak tukar plak jadi ke budak xmatured yang obses pink ke budak matured yang xbrape ' gilerr pink' "hohohoho (berbelit skit kan ayat aku niyh)...tapi korang buat2 faham jela ye...By the way aku nak tanya korang cmne blog aku???
nampak matured tak???hehehe almaklum la kan dah jadi anak dara daa skrg taun depan da tingkatan 4..minggu depan plak  time "Nak maTi ResUlt nak Kuar dah"... (saBo2)
hahaha..kla korang short entri lagi buat mase niy ye...bye2 aku nak pegi layannnnn cite "Tentang Dya"
wassalam...Bye2..

~Daa baCa Komen Ye~


1 comment:

Unknown said...

moga result cemerlang...