Aku nak Ps aku balik...

assalamualaikum...not in hepi mood...sedey nye...kenape aku niy bodoh sangat xreti nak bersyukur dgn ape yang ade??
 "ziha kenape ko bodoh sgt pergi padam adobe photoshop yang paling ko sayang byk2 software yang ko ade nape ko padam????"
aku xtau nape aku g padam software tu mgkin sbb aku tgk blog Wan Hazel die ade software CS5 tu yang buat aku padam sbb nak kan CS5 (aku xslh kan abg wan) tapi aku  salahkan diri aku..bodoh...bodoh betol la...sakit ati aku apabila memikirkan bnde niy...haiiiddoooo..tadi aku cuba download adobe photoshop CS5 dah la kena tunggu lame 4share tuh..pastu plak nak run dalam lappy diew kata somethim missing...pening2 ...hancurr abiz ape yang aku bljar slme niyh tentang PS...

ya allah aku panjatkan doa padamu semoga adobe yang tgh aku download sekarang niy berjalan lancar sbb aku dah penat sgt...sape yang yang kasihankan aku tolong aku download balik PS tu...sedeyy niy.. rase nak nangis tapi apakn daya nk nangis  nanti orag ckap cm budak2..so aku nangis dalam blog niy jela...sori sume entri yang pendek tapi penuh dengn perasaan hancur lebur aku..harap lepas niy aku akan jadi manusia yang lebih bersyukur dengan ape yang ade


aminnn.....semoga juga dengan doa sembhyang aku malm niy aku dapat kembalikan adobe photoshop aku biarla yang lain pom aslkan ia dipanggil PS..terdesak sangt2 niy..


Bismillahirahmanirrahim..ya allah hamba umatmu yang paling hina memohon kepadamu pertolongan agr bnde yang tgh aku download tu berjalan lancar dan dapat digunakn sebaik-baiknya..ya allah ya tuhanku.hanya padamu aku bermohon segala permintaan....amin ya rabbal alamin...
wasslm.. 

No comments: