Serabuk + Bengang + Pening..

Serabuk + bengang +pening!!!! tiap mase aku rase cmtu....nape...nape dan nape aku jadi cam org giler niy hah!!?? aku pom xtau mybe ramai yang masuk campur dalam mengatur masa depan aku,aku pulak jenis yg xboley dipaksa2..serabukkk nye aku...
Bxpo eh sumo ore xpehe aku...aku pening doOh doh loniey...
ikut aku la aku nok masuk koloh teknik pom...Mami aku suh sembhyng Isthikarah dah aku buat cuma petunjuk tu je xdtng lagi..so ape2 pom aku xboleyh menyerah....dan ape2 yg terjadi aku mesti berani amik risiko..mood hari rase xderx la sbb kan sume fmily aku masuk cmpur hal niy...macam la diorang yg nak sekolah...die xrase sbb die xsekolah aku niy hah!! yg sekolah yg akan tanggung ape yang akan terjadi pade msa akan datang..niy keputusan aku!!! mami n ayah akak minx maaf jika ada menyakitkan ati mami n ayah tapi kakak xnakk balik sekolah asal...XNK!!!
malam niy akak akan bangun lagi untuk smbhyang isthikarah untuk minx petunjuk pade allah jika benar sekolah biasa ialah mase depan kakak..kakak turut je mami..akak tau mami,ayah n org lain nak yg terbaik untuk kakak tapi kakak xnak 6ti xpasl2 ape yang dikendong berciciran ape dikejar xdapat..kasihan la kat anak mami niy...anak mami niy daa pening giler2 tahap baboon daa...nak tidow pom xlena...bebrapa hari lagi skolh daa nak bukak...aku harap belas kasihan para blogger sume...jalan mana harus aku pilih samaada sekolah teknik atau sekolah biasa beraliran sains..tolong sgt aku merayu-merayu gilerr...
sbb aku daa xtau nak buat ape..sorng ckp tu..sorang ckp niy...aku xtau nak dgr ckp sape dah...pening,streeess lau aku niy mengandung bulih gugur anak dalam kandungan sbb terlmpau stress..Ah! lantakla ape nak jadi...dah bengang dah niy...sampai sini jela entri aku yang serabukk niy...

PS: sori sbb aku guna perkataan kasar lam niyh..sbb hati aku dah xboleyh lapang dah duk sesak je memanjang...sori again...




.................................................



No comments: