Aku Dah dApat pS Aku Balik...

Assalamualaikum...moOd hari niy xmcm kelmarin hari niy aku rase hepi sbb aku dah dpt balik pS(photoshop) aku..rase hepi giler..


korang tau x bgn je pagi tadi aku rase sakit perut  senggugut sbb period...dah la period wt hal sakit perut pastu plak aku pikir sal Ps aku lagi sakit perut n kepla aku...


haduuu sesak nafas aku dgn maslh aku yang bertimbun niy..tapi aku tidak putus asa untuk terus cuba n cuba sampai aku dapat pS aku...First aku cuba download pS cS3 yang aku padam tu..tapi xboley rase time tu nak nangis..nak tenangkan hati dgn sembhyang tapi xboley smbhyang lak...aku hanya mampu berdoa dlm hati lpas tu aku pom cuba bukak blog yang ade tempat download pStu...aku pom try download lagi cS3 lps tu cS5 tapi xboley dah la aku dah penat glerr nak tunggu 4share tu..lpas tu plak xboleh die ckp" location file cannot found" aku cuba tenangkan diri aku...akhir sekali dalam aku nak putus asa aku pom terlintas d benak pikiran aku tentang blog abg apit yang pro jugak la dalm photoshop niy...last2 aku pom dapat download n guna photoshop...Alhamdulilah sbb aku kalau boley nak cS5 tapi aku dapat cS4 lumayan juga kan dari xdapat langsung


...tapi yang niy aku download xsampai pom setengah jam yang 4share punye la aku download hampir sehari baru siap kalau boley guna that alright tapi punye la byk masalah xboleh masuk plak sia2 je aku pegi tunggu download tu abiz..tapi ape2 pom alhamdulilah ya allah sbb aku dah boley kembalikan pS aku n aku xkan del dah..


TERIMA KASIH YA ALLAH n jugak terima kasih kat abg Apit sbb sediakan software nak download pS cS4 tu..kalau x duk stress je aku smpai aku nak ckp ngn orang pom xderk moOd...hehehhehee
wasslm..:)


No comments: