WoooHoo ResUlt PmR ku..

Assalamualaikum sume..daa lame aku xupadate blog aku niy kan?? rase2 korang daa lupa xkat aku?? harap x la ye..korang aku rase blom terlambat aku nk tulis entri sal result pmr aku niy kan??
so here we go...(hepi je nampak) xde la sedang2 je..korang cuba teka brape aku dapat???
10..9..8???
xla tu bnyak sgt la...aku hanye amik 8 subjek je..hehehee perasan lebih suh teka sampai 10..:p
ok..truly aku ckap kat korang aku hanye dapat 5A 3B sahaja..tapi alhamdulilah sekurang2nya aku diiktiraf tadi..huhuhuhu

alhamdulilah...korang tau x tadi aku bgun smbhyang je subuh aku terus jadi sejuk,panas,sejuk,panas rase naik gilerr jap tapi aku xhenti2 mengaji n sembahyang...alhamdulilah berkat sembahyang aku ,aku dapat ape yang aku target tapi bukan yang sekolah target ngee~
Oleh sbb terlalu takut..aku suh mami aku yang pegi amik result aku tuh...sementara aku xabiz2 smbhyang n baca yassin sampai nak angkat takbir tu rase kaki duk bergetar je tapi aku buat derkk je n teruskan solat...lpas tu mami aku pom balik die cakap 

"kak,akak dapat 4A la tadi ade kawan kakak yg ckap"

lpas tu aku pom senyap je n ckap kat mami aku

"mami betol ke akak dapat 4A??"

pastu mami aku ckap lagi

"xtau la mami pom sbb ramai kawan n mak kawan kakak yang ckap akak dapat 4A"

lpas je aku dgr cmtu..aku pom nak buat cmne da rezeki dapat 4A je..aku pom senyap je tapi time tu hanye tau A je...yang 4 lagi xtau...sbb DIF jemputan xdtang lagi..n ckg pom ckp keputusan penuh akan diberi pada pukul 12tgh hari...
pastu tiba2 nama aku dipanggil tuk naik ke atas pentas
korang tau ramai yang terkejut sbb mereka dapat tau nama aku dipanggil untuk amik cenderahati kat atas pentas tadi....mami aku pom macam terkedu sebentar betol ke nama anak aku tu?? (niy mami aku yg cite la aku xpegi pom xde kekuatan diri gitu..huhuhuhuu) so dalam kul 12.30 gitula mami aku pom col aku..

"kak!!! akak dapat 5A 3B la yg tadi tu salah"

aku pom dah tersebakkk dengan sendiri la..aku ckap mami betoll ke??
macam xpercaya sbbkan lebih 5orang yang cakap "Aziha dapat 4A"..

"aku pom tanye betol ke mami??"

pastu mami aku pom jawab la

"betoll.."

aku pom apa lagi terus je amik air sembayang n terus sembhyang sunat n sujud syukur alhamdulilah..sbb permintaan aku termakbul jugak...

niy la result aku...sayang kamooo result huhuhu


niy pulak sijil,result n sejambak bunga yang ckg kasi atas pentas tadi...hepi2..:)


so sekarng niy aku duk pening pulak sal sekolah,result da xrisau sbb daa tau tapi sekolah pulak xtau nak pilih yg mana satu...adoii pening la...tapi mami aku suh aku solat isthikarah dulu..sbb nak pilih sekolah pom menentukan masa depan kite jugak..tapi aku nak tanye pendapat korang la korang rase masuk sekolah teknik bguzz x??aku amik bidang katering lau aku xpegi sekolah teknik aku amik aliran sains...cmne erkk??pening2..aku harap korang sudi berkongsi pendapat dengan aku ye...ok la bye2 wasslm..


2 comments:

Iz's said...

wahh, tahniah ye :) leen smpai pakinson lepas amek result tdie. huhuh

Unknown said...

congrats!

jom join bloglist HAN.
hadiah berupa topup RM5 menanti blogger bertuah...
http://hans-mohd.blogspot.com/2011/12/segmen-bloglist-han-2012.html