Segmen : Up Traffik Sempena Akhir Tahun!

Hello!! anybody home?? opss lupa Assalamualaikum....he3
korang aku nak masuk segmen lagi la...hehehe yg semalam aku ckap last tu sbb aku xtau la plak ade segmen baru lagi..huk3
Jgn marah ew?? :D ok.here aku nak masuk niy sbb hati aku niy tiba2 je "tergedik" nak masuk segmen niy so apa yang aku tunggu lagi terusss je ringan tangan menaip nak join segmen niy..XD

Here we go...jom la korang kite masuk segmen niy...lau korang nak masuk macam biasa juz tekan banner tuh smpai direct kat tuan blog segmen  niy...huk3 lebih cepat dari naik flight tau...hohoho:)
niy kat bawah niy ade syarat2 nye...tapi aku bagi skit je lau nak lebih2 tekan banner tu..hu3

Cara untuk sertai segmen ini :
1.Follow this blog.
2.Buat Entri :
-Tajuk entri "Segmen : Up Traffik Akhir Tahun!".
-Letak Banner dalam entri dan link kan ke sini.
-Tag 2 Orang Rakan dan Pasti kan mereka tahu!.
-Publishkan entri tersebut.
-Tarikh Tutup 30/12/2011!
selebihnya korang tgk la sendiri ye!..ok bye2.. 

aku mau Tag 2orang gadis yang cun la..

No comments: