HASRULHASSAN.COM: Kami Blogger Baru

Assalamualaikum sume...ai niy skaly lagi aku  nak masuk segmen..korang tau segmen ape?? segmen "KAMI BLOGGER BARU" so aku xnpa berfikir panjang terus masuk segmen niy..hohoho (ayat serius gitu)
mcm biase korang tgk kat bawah ye...
niy die bannernye..so sape2 yang nak join juz klik banner kat ats tu...okeyh?
tarikh tutup: Sabtu,10 Disember 2011
jadi ape tunggu lagi korang jom kite masuk same2..

AboUt me & mY liTtle PinKish BloG

Juz blog pink yang simple...dan yg penting mesra alam gitu...hohoho

Seorang new blogger muslimah yang xberape cute n tgh cuba menceburkan diri dalam dunia blogger yang ini..

Blogger yang akan berusaha menjadi blogger terbaekkk :D 

Seorang blogger yang menjadi blog sebagai catatan hidupnya..:)

5 comments:

Admin said...

As-Salam .. :) terima kasih kerana singgah dan join segmen.

Aziha Ismail said...

@HasrulHassan [HH]
sama2 kasih...:)

Unknown said...

salam perkenalan, salam singgah dari segmen hasrul..

Aimee Mahmood said...

salam perkenalan ^.^

saya dari segmen yang sama . saya sudah follow awk , singgalh lah ye ^.^

http://gadistulipz.blogspot.com/2011/12/hasrulhassancom-kami-blogger-baru.html

Moon said...

Salam,

Saya blogger baru... dah follow, kalau sudi follow saya balik :)