Tutorial buat Linkwithin

Assalamualaikum rase rindu plak coz lame xbuat tutorial niy...so ai niy dengan penuh semangat aku buat tutorial 4new blogger cam aku hik3... nak tau ape itu linkwithin new blogger...here u see ok

niy lerr org panggil linkwithin ...aku buat niy sbb ade request dari seorang new blogger:

Sebenarnya die dah lame request tapi aku bz sikit...heheheheehehe sori yak bukk..:D
korang tau x kebaikan linkwithin niy ape?? kebaikannye ialah ia dapat meningkatkan pageview dalam blog kite tau.. so klau korang nak buat niy korang juz ikut step yang aku bagi kat korang
first..korang mesti pergi kat linkwithin niy
lpas tu korang pom akan jumpa cmni

n korang juz isi ape yang ditanya dan tekan button niy yang platform tu as blogger k..width tu kalau macam aku punyer aku buat 4stories cantik sikit...hihihihihi


lpas tu plak korang akan lihat die akan kluar mcm niy kan


Title tu korang boleh ubah kepada tajuk yang korang nak.. pastu tekan ADD WIDGET..lepas tu orang akan dapat lihat cmni plak
okey lagi x?? kalau ok lagi korang tgk kat gambar tu amik linkwithin yang duk kat sidebar tu n drag dan letakkan bwah blog post..pastu akhir sekali preview n save...mudah je kan??? tepuk tangan untuk diri sendiri..yey..


No comments: