Drama Korean Pasta tv2

Assalamualaikum sume.....ari niy setelah lamenya aku xupdate blog niy....aku nak kasi tau ckit sal aku skunk...heheheheheee
skunk aku tgh berdebar menanti result pmr yang akn keluar pada akhir bulan 12 niyh rase berdebar tau tapi sempat lagi tgk cerita korean....korang nak tau x cerita korean ape???? dah tau??? opssss lupa kan aku yang bagi tajuk kat atas tu ...ok berbalik pade tajuk drama korean pasta tv2 tu kan mesti korang ade yang tgk n ade yg xtgk kan???? so sbb tu la aku nak tunjuk video diew ok skrg scroll kat bwh ....lau video tu kecik sgt korang boley expand kan jadi besar supaya boley napak dengan lebih jelas ok????? lau ok jom kita layannnn..



dah tgk???? best x??? hehehehhe lau boley makan xperw jugak kan?????
tapi this 4enjoy je.....tgk hero diew yang handsome tu perhhh cair hati (kira mmng dah berkenan niy)hehehehehehe..lau korang berminat nak tgk cite niy...drama niy mula jam 5.00 petang di mestila TV2...hehehe tgk jgn xtgk best tau sape2 yg xtgk rugi tau...cite niy 4yur information pemenang award tau.. ok la guysss aku akan tulis entri yang terbaru....lau ade mase lagi ye...wassalm n bye2...

No comments: