Sepupu kesayanganku...


Hai sume ngah wt pe tu??? today aku nak cite sal sepupu aku die baby lagi...aku sayang sangat kat die..tapi die duk jauh sangat kat johor ...nak tau???sbbnya mak n ayah die jadi ckgu kat sana...tapi esok die balik klantan tau hepi..shukeee2 sgt korang nak tgk x gambar die??? nak?? ok scroll kat bawah niy..

niy sepupu aku yang paling comelll...cute sgt...kak long sayannggggg mia..muaaah

Nampak jelas x?? msti korang tnye jelas ape erk...cuba korang tgk muka diew kecik2 dah ade lesung pipit...same ngn aku tapi aku ade dua punyeee die cume ade satu je :p...hehehehehe yach aku menang...



niy mia nak lariii ke ape??? jom kite lawan dua...1...2.. go..

niy sepupu aku n mami die comel + cute...gheee


tgk budak niy pandai possing kan...tgh hisap susu pandai plak diew tgk kat kamera hehehehehe....






korang nak tau die skrg susah sikit lau orng nak pegang tapi kalau aku yang pegang die suka kott nak tau sebab ape?? sbb muka die nak same ade iras2 lerr ngn aku :p perasan heheheheheee..korang nak tau aku daaa xsbr nak tunggu esok sbb esok die balik dan malam niy die da on the way nak balik klantan...harap mami die bawak balik die n kerepek byk2 dari johor...sbb ujan2 niy lapar tau...

Ok la... sampai sini lu aku perkenalkan sepupu aku kat korang sume..japppp
ape???? nak tau name penuh die?? ok name penuh die NUR ALIA DAMIA lahir pade 21 april 2011..di Kota Bharu Medical Centre....hehehehe ok tata...

No comments: