"GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!"


Assalamualaikum sume hari niy aku nak memperkenalkan satu produk yang dipromotkan oleh Irine Nadia..Produk niy banyak keistimewaannya..Sebab tu la aku masuk contest yang Irine Nadia buat..
nak tgk ape itu "MIRACLE TAB" korang tengok kat bawah niy okey???

niy la produknye..kalau korang nak masuk jugak contest niy tekan SINI  kepada Kak Irine..saye masuk contest niy sebab saya nak sangat2 produk ini kerana produk niy banyak keistimewaannye terutama dari segi masalah kulit yang dialami oleh para wanita sekarng..ia juga dapat melindungi kulit wajah kita daripada sinaran UV yang boleh merosakkan kulit kita..
Selain itu..Sebab kerana saya ingin masuk contest ini juga kerana saya yakin dengan mutu produk ini selain halal ia juga mempunyai banyak kelebihan salah satunya ia dapat membantu menghilangkan jeragat dan mengecilkan liang roma sekali gus dapat membuang toksin dalam badan..Bak kata pepatah " benda yang baik lebih baik dikongsikan??"..Saya juga menginginkan produk ini disebabkan banyak pengguna yang telah berjaya memulihkan wajah mereka yang bermasalah teruk dan sekarang masalah itu telah tiada..Dalam masa yang sama ia juga dapat digunakan oleh para ibu yang menyusukan anak dan juga boleh dimakan dalam tempoh haid tanpa ada perasaan was-was kerana produk ini tiada kesan sampingan oleh sebab mengandungi kompoun murni seperti vitamin, dan tidak dicampur dengan asas lain seperti dari sumber2 binatang..Akhir kata,saya berharap dapat memenangi contest niy dan seterusnya dapat meluaskan lagi penjualan produk yang kak irine jual niy kepada keluarga,sanak saudara dan jiran2 yang berada di negeri saya iaitu negeri Kelantan,Darul Naim.
NOTA KAKI : kak irine sye baru umo 15tahun taun depan form4 jadi kalau ade rezeki saya menang saya bukan guna kat saya tapi saya kasi mami saya pakai..he3..takut2 kat irine ckap budak xboleh menang contest niy..peace XD
WASSALAM..:)



No comments: