CONTEST BLOG SUPERAWSOME BY SHA AND SHAFIQAH

Assalamualaikum..
hai..hai..hai aziha ismail disini he3..(macm DJ xberbayar plak)
ai niy aku bukak je blog aku niy n mata aku terus terpandang banner kat bwah niy yang cantik molek bak kato ore klate...hehehehe
Photobucket
niy la bannernyer...korang nak tau x sbb ape aku ckap banner niy cantik molek??? the reason is Warnanye gee~ PINK gitu lol....peace cover2 nanti org panggil Budak pink plak..da la dalam  fessbukk orang panggil camtu...Ok berbalik pade asal korang tau lepas je aku tgk banner niy hati aku dengan penuh rase semangat nak masuk contest niy sebab selama niy aku xpernah tau masuk contest2 yang macam niy rase ade je peluang sume nak diredah masuk je...aku xkisah pom kalau kalah sbb aku pom masih new blogger kat sini xbyk aku tau..tapi hati tetap berharap untuk MENANG!!! yach don't Give up ziha tunjukkan pade diorang kamoo pom boleh masuk contest niy n kalau ade rezaki kamu jugak boleh menang..XD..
Annoucements!!! Announcements!!! Sape2 yang nak masuk contest niy korang mesti memenuhi syarat2nya...biasela nak makan pom ade syarat kan...he3 okeyh lau korang nak join skli contest niy korang tgk kat bawah SYARAT2 nye..

WAJIB follow blog Freaking Twins danSidekick Weirdo
Add Sha dekat fbiee
Warganegara Malaysia.
Tidak kira jantina, tapi hanya LELAKI dan PEREMPUAN.
Letak tajuk contest : CONTEST BLOG SUPERAWSOME BY SHA AND SHAFIQAH

dan syarat2 selanjutnya korang boleh tekan je kat banner contest tu..okey??
aku syorkan kat korang masuk ye sbb contest niy bagi aku jarang2 je ade..N jangan lepaskan peluang keemasan niy...tata

Anda Ditag :Waney Shumak
Lovely Shafa
Nur Halimatun

No comments: