Umurku???

Assalamualaikum...dengan azam yg baru aku bagi salam ...semangat niyh nak pegi skolah dengan panggilan "Budak Bio" haha! kelakar la...tapi bezz jugak sbb biar aku niy sedaq diri skit umo da 16 tahun dari perangai xmatured biarr jadi matured skit...huhu!
tula yg mami aku ckp tadi time duk hadap tv tgk sambutn tahun baru..
betolkah aku daaa berumo 16 tahun?? da semakin membesar n meningkat umo aku niyh...aku macm xpercaya umo aku dah cmni..aku masih teringat lagi susah payah nak hadapi exam pmr,duk bertungkus lumus g tuisyen kat sekolah,xsiap kerja time mase BI mase sir subra...aduhh memori yg sngt indah tuk aku lupakan...
aku rasa masa niy sgt cepat bergerak kalau boley aku nak hentikan mase itu biar aku selalu gembira bersama fmily n kengkawan kat sekolah..to all my frenzz aku rindu time kite sekelas dulu..aku rindu time kite bergurau,aku rindu time kite same2 pergi rehat..tapi sekarang aku terrpaksa berpisah dengan korang sbb aku akan ke sekolah teknik..insyaallah kalau ade mase,umo,jodoh kite akan bertemu jugak kawan..hanye satu yang aku nak korang tau yang aku sangat sayang akan korang dan memori saat kite semua bersama dalam suka dan duka menempuh PMR taun2011 dulu...okeyh..kalau ade kawan2 yg bace entri aku kali niy...kalau kite xjumpa pom harap2 korang tegur la aku kalau korang tgk aku kat mane2 ye..kalau sempat korang nak nikah jemput la aku skaliye..hik3 (yg niy gura je)...haha! spm xabiz lagi nak nikah daaa ape laa.. 
Kepada semua yg mengenali diriku..aku nak ucapkan 


New Year Graphics



New Year Graphics

Cute Saying

jangan lupa tunai azam baru ye...aku doakan kite same2 berubah ke arah yg lebih baik...
good nitezz n wasslm..



No comments: