SEGMEN : TINGKATKAN JUMLAH FOLLOWER :)

Asaalamualaikum W.B.T dan salam satu malaysia kepada blogger2 semua...hari niy aku nak masuk segmen yang pertama untuk tahun 2012 setelah lamanya aku duk diam tanpa masuk ape-ape segmen..so hari nie aku tiba-tiba je punye ilham nak masuk segmen nie..tangan nie kan  terasa gatal je..haha! xde la juz kidding je..kalau tangan xgatal pom memang aku nak masuk sblom aku pergi ke sekolah teknik..teknik?? yes! nanti aku cerita dalam entri akan datang yang niy aku nak fokuskan pasal segmen niy je..All tengok kat bawah jap...
nampak x banner kat bawah niy?? lau nampak korang klik je kat situ n join la sekali masuk...tambah follower dapat mengeratkan silaturahim tau walaupun di alam maya..huk2


sini aku letak sekali dengan apa yang perlu korang buat lau korang nak masuk segmen niy..

1. buat satu entri dan letak tajuk macam kat atas ni la kan :)
2. Letak banner entri ini kat entri anda dan link kan.
3. Letak link entri anda di ruangan komen ye :)
4. Tarikh tutup : 13 Januari, 2011 pukul 12:00 tengahari

okey x?? lau xokey korang bace sendirila ye kat tuan segmen niyh...
bye2..Assalamualaikum..=)

No comments: