Apa Warna Personaliti Dirimu...

Assalamualaikum...ai niy aku baru dapat update blog dah lame kan aku xupdate?? lame?? baru beberapa hari ~ahakss...eh lupe2..peace Yo!! ok ai niy aku nak share skit bnde pada kamu sume iaitu tentang rahsia warna dengan personaliti dirimu...cheewah hehe! ok jom kite cuba tgk apa personaliti kamu...lau aku sah2 warna pink..=)

Merah : Bersemangat, bercita-cita tinggi dan bertenaga. 

Merah muda (pink) : Hangat, romantik, mudah simpati dan mudah memahami. 
(aku punyer!! =D)

Kuning : Aktif dan bijak berkomunikasi.
 
Hijau : Berhati-hati dan sensitive 


Biru muda : Kreatif, berfikiran tajam dan penuh imaginasi. 
 
Biru tua Cergas, bertanggungjawab dan bijak membuat keputusan.
Ungu : Peka dan selalu ingin mendapatkan yang terbaik 
Koko : Jujur dan bersifat pecinta alam.


Hitam : Memiliki kemahuan yang kuat, bersifat lebih terbuka dan berdisiplin. 

Putih : Penuh perhatian dan sukakan kedamaian. 

hah...dah tau ape personaliti anda semua??? agak2 ape ye warna personaliti anda...aku nak tau jugak so jangan lupa komen ye..kalau suka jangan lupa like sekali ye...=)

No comments: