AwesOme ShoeS..

Assalamualaikum...new entry here!
korang first blom aku nak tulis panjang2 aku nak tanye lu korang..
Korang minat x high heel niy???
minat? same la ngn aku,aku minat n suka sgt pakai heel yg tinggi2 almaklum budakpendek..hehe!
so aku time aku tgh duk godek2 cari shoes sale dlm google aku pom jumpa la...cantek..AwesOme! korang tau aku rambang mata tau tgk..xtau nak pilih yg mana satu..sbb semua aku nak..korang nak tgk kasut pilihan aku??
tgk kat bwah tinggi heel die 4inchi dan keats tau..jadi lau korang daa tinggi cm model tu pkai yg 2-3inchi pom daa cantekk:D

Wild Rose Flora01 Ankle-Wrap Sandal

yg jenis cmni aku palingg suka... cantekkan??harga pom bloey tahan tau..
Elizabeth Brady Coco Pump

Lovely People Claire Platform Pump

Betsey Johnson Valll Open-Toe Espadrille
yg niy cantekk..kat bwah pom cantek


Liliana Gabana-20 Platform Sandal

Dolce Vita Sali Wedge Sandal
yg niy lagi cantek...huk2 sbb warna die pink!!

Badgley Mischka Star Open-Toe Pump

yg niy sesuai untuk majlis formal...cantek amat!

nak tgok lagi...??
jom..

Michael Antonio Mcmahon Ankle Boot

Dollhouse Sici Pump

Betsey Johnson Breann-G Open-Toe Pump

okeyh guysss...daa abiz la..semua aku minat xpi duitnye da pokai..huk3 so aku kena tunggu sape2 yang nak belikan je..tu pom kalau ade putera yang berjaya menambat hatiku..haha! mimpi la kau ziha...
okeyla guysss...doa2kan la ade orang yg baik ati nak bagi kat aku ye...huk3:)
bye3

No comments: