Kau sangat bermakna buat diriku!

Assalamualaikum....update time!! hehe! malam ni aku nak cite sal "bende yg amat bermakna untukku time ujan2 macam niy" huk3
okeyh here we go...korang tau x ape bnde yg aku maksudkan yg sngt bermakna untuk diriku ini???
xtau?? okeyh bace smpai abizzz baru rahsia niy boleyh pOp!! terbongkar gituu
so time ujan2 niy sume malas keluar kan dengan basah2nye..baju lau dah basah payah nak keringkan??
jadi nak buat ceritanya mami aku pom beli la bnde niy sbb mami aku pom mals nak masuk dapur ujan2 niy so kitorang makan maggi je...tula yg aku maksudkan "Kau sangat bermakna buat diriku!" ngee~ jgn marah ew...

love/love28.gif


korang tau makan maggi ujan2 niy..best tau boleyh panaskan badan..:D meletup!! kari berapi!! ahhh!!
hehe! dan satu lagi makanan kalau ujan je yg kite boleyh cari bnde niyh..lau kat klntan la negeri lain aku xtau sbb jarang je pergi..huk3! korang tau ape yg aku maksudkan?? bnde niy kat klntn dpnggil "Putu Halba" korang tau ape bnde tu?? sejenis makanan yang boleyh dimakan ur xboleyh??
okeyh2 sabo-sabo aku tunjukkan dulu gambar die juz tgk n ingat 
"pernahkah aku makan"

 aushhh...meleleh air liur niy,,,bezz sgt makn bnde niy tau..kalau korang xmkn rugi tau...
bahan nye yg aku tau la first,gula melaka,halba,ubi kayu,gula n last sekali kelapa parut..tu je yg aku tau la..
tapi lau resepinye salah jgn mrah ye..almaklum la anak dara kan..hik3
okeyla abizz daa sal makan aku nak ucap bye2 lu sbb perut sakit gitu..huhuhu



1 comment:

Balqis Azhar said...

follow blog ini yaa :)

cantik blog ni..

selamat berblogging !

always support blog balqis taww :)

------> balqisazhar.blogspot.com