Lesen tunggu aku ye..

Assalamualaikum...petang jumaat yang indah kan?? aku rase rajin la plak nak menulis entri niy..
korang tau xaku sudah mula studi dengan dunia baru..
ye! studi sudaa bermula dan aku sebagai pelajar yang paling senior kat sekolah..nak tau x nape
aku cakap aku niy pelajar senior?? sbbnye sekolah aku kan baru bukak taun 2010 so yg senior hanye sampai tingkatan 4...time pmr aku la badge pertama sekolah tu...rase berdebar jugak tapi bnde daa lepas result dah dapat dan skrg niy aku dah memulakan pelajaran sebagai pelajar ting4...yang berusia 16tahun..
kelmarin orientasi untuk pljr form1 n form 4 daa abiz..so kitaorang pom boleyla masuk klas..time ckg panggil nama untuk menentukan kitorang sume kelas mane akurase berdebar gilerr takut2..turun klas..tapi alhamdulilah aku dapt masuk kelas sains..opss lupa plak sblom tu kitaorang diberi taklimat nak dapatkan lesen nak bawak motorrr....brum...brumm ha3 harganye murah je sekitar 200 sbb die dah turunkan harga..thanzzz kerajaan=)


aku pom cakap kat mami aku nak amik lesen tapi mami aku cakap die xharap sgt aku naik motor tapi die ckap nak amik nanti ting 5 bulih amik lesen motor n kereta sekali guss..aku pom ckp okla...nak wt cmne dari xdapat langsung kan???
aku sebenarnye xde ape nak tulis cuma cite2 kosong dari berbuku lam hati baik aku luahkan segala-galanya..
okeyla..aku nak p tgk tv lak...sampai sini je..bye2..
dan nantikan kemunculan Lesen memandu aku!!!

No comments: