Ya allah aku jatuh cinta (!)

Assalamualaikum n selamat malam..
korang sihat tak?? hehe ..tetiba je angin nak tanya khabar malam niy..huk3 almaklum la hatiku sekarang sedang berbunga-bunga di lamun ombakkk cinta bukan ombak rindu tau...huhu so kalau korang sihat aku harap korang dapat baca la cite aku niy..nak buat suspen sikit bagi korang kena shock!!! hehehe
macam niy citenya..aikk lupa la camna ek nak cite sebab aku tak tahu nak tulis ape kerana niy soal hati kena ade  feel baru korang tau  macam mana rasanya...terlalu manis ke? pahit ke? masam ke? semua ade =D 
aku rase mesti korang pernah bercinta kan?? kalau ye bagaimana korang rase saat manis bercinta tu camtu jugak la kau rasa tapikan aku niy lain sikit aku tak bercinta cuma aku meminati sesorang tu dalam diam je...kalau aku berjumpa,terserempak,lihat ,tersenyum kat dia aku akan rasa ada sesuatu yang menggetarkan hatiku...ape rase itu..?? apakah itu tandanya cinta??


aku jatuh cinta?? aku tak percaya selama nie xpernah aku rasa perasaan macam tu kat seseorang yang bergelar lelaki...
ya allah adakah benar perasaan itu?? kalau benar tolong peliharalah hambamu ini daripada membuat maksiat yang kan memusnahkan diri kerana aku hanya insan biasa....
sesungguhnya
"aku mencintai dirinya kerana agama yang ada padanya ,dan jika dia hilangkan agama dalam dirinya maka hilanglah cintaku padanya"
aku harap dia juga mempunyai perasaan yang sama terhadap diri aku yang aku seberapa ini...aku tahu dia lelaki yang baik dan terlalu baik...ya allah jika dia jodoh aku dekatkanla dia dengan ku...




okey niy la cite nye...mesti korang nak tau siapa lelaki yang bertuah yang telah berjaya n meluluhkan hatiku ini tapi aku minta maaf sangat sebab aku tak boleh nak cakap biarlah sampai masa je aku akan ckap...jadi sampai sini je la ya entri aku yang serba ringkas niy.=)
bye..wassalam


2 comments:

Aida Omar said...

cinta itu satu anugerah dari Allah :)

Realname Hidden said...

nice blog adik...akak follow sini..
berminat tak untuk dikomen atau untuk dikritik bagi setiap entry yang adik post.jom tinggalkan link pada page akak..

http://mshiddenname.blogspot.com/2012/03/entry-melekat.html

yang lain pun akak jemput jugak..:)sebab I am not a silent reader.:)