GooD Bye Home!!

Assalamualaikum...cmne hari niy hepi tak??? lau aku nak kata gembira tu tak jugak,nak kata sedih pom tak jugak...hati aku duk kat tengah-tengah antara dua rasa..ade ke camtu??tak tau tanya la sama hati aku..haha.sebab hari niy aku dah nak bertolak ke asrama dah ..kan esok sekolah...kerja sekolah alhamdulilah dah siap ...tapi aku sedih sebab dan tak boleh update,kena tinggalkan rumah n terpaksa tinggalkan ayah n ibu...ala aku ...xnk...xnk..tapi dah terpaksa sebab aku sudah melangkah masuk ke sekolah tu...umi aku pom ade pesan lau dah pergi tu jangan toleh kat belakang lagi...so aku akan berusaha lau susah cmne sekali pom elektrik,add math atau semuanya aku kena tempuh...sebab kan tak mudah untuk kita berjaya selain usaha yang berterusan betul tak??
jadi aku pergi niy aku membawa sejuta,beribu,berbilion harapan agar aku pergi ke ke sana membawa pulang kejayaan dan boleh membuatkan ibu n ayah ku berasa bangga..cheewahhh..
ayah n umi akak janji akan beljar sehabis mampu...akak harap ayah n umi akan dapat pegang janji akak tu...okeyh..
sayang ayah n umi sangat2...walaupun akak duk asrama tu agak susah sebab peraturannya ketat sangat tapi akak harap akak dapat tempuhnya...umi n ayah tau tak akak duk kat sana semua akak buat basuh baju,sidai baju,gosok baju...hahaha ni menunjukkan anak umi n ayah dah besar!! nanti 15 / 02 aku akan cukupla umur 16 tahun n impian aku yg xkan tercapai ialah nak amik lesen motor..ayah aku cakap "xpe la kak lau kak tak sempat nak amik sebab duk asrama nanti form 5 akak amik lesen kereta terus" aku pom terduduk n terus terdiam ,tahun depan aku dah boleh amik lesen kereta?? ya itu impian aku sejak kecik nak pandu kereta tapi aku tak percaya yang aku dah besar,umur dah semakin bertambah..tapii masih manja dengn ibu n ayah lagi..haaha kadang2 aku terpikir jugak sampai bile aku nak duk berkepit dengn ibu n ayah aku sedangkan aku akan jadi peneraju keluarga aku sendiri...oleh sebab tu la aku nak belajar bersungguh-sungguh demi mencapai cita2 ku nak jadi pakar elektrik professional...tercapaikah hasrat aku itu??? mungkin jka aku lebih berusaha..ya berusaha sampai berjaya!!
okey guyss aku nak ucap bye2 pada korang semua....nantikan entri aku ye...
wasslam.

No comments: