Kenangan masa bergelarnya seorang kanak-kanak...

Assalamualaikum...lama ye aku tinggalkan blog usang aku niy dah berhabuk dah....bukannya aku nak tinggal tapi tak de masa nak menaip..hehe
sekarang hujan ye,,lebat sangat...kerja2 pom byak yang tak terbuat....taun depan aku dah spm...ramai jugak la kakak n abang2 kasi semngt untuk aku..alhamdulilah,,terima kasih ye semua...syang kamu...
dalam masa yang sama ,,aku kena buat kerja sekolah aku yang melambak tu,,sekolah dah nak bukak terasa cepatnya diri ini membesar (ingat zaman kanak2 dahulu)...pengalaman yang aku tak kan lupa iaitu pengalaman time aku kecik2 dulu,,aku niy jenis yg tak  suka kawan dengan pompuan sebab bagi aku dulu bukan sekarang pompuan niy lembik la,tak adventure la...sbb tu semua geng aku laki je...orang panjat pokok ,aku panjat pokok...orang main bola ,aku jadi keeper...seronok sangat time tu....


yang sweetnye kitorang ade geng 3 orang 2 boy n sorang lagi sah2 la aku...hohoho
kitorang main kad lepas tu aku kalah,,aku pom sedih laa,,aku pom merajuk pergi la kat belakang umah,kat belakang umah tu ade la satu pokok buah tapi aku tak tau la pokok buah ape tapi buah tu warna mrah,manis n sedap plak tu....time aku duk sorang2 kat atas pokok tu datang la member aku niy laki la,,die pujuk aku tau..umo aku n dia sebaya je..daripada situ la ,,aku mula suka kan dia..tapi dia tak pernah tau...rumah dia tak jauh pom dari rumah aku depan je.dekat sangat merangkak pom smpai...XD

tapi.... 
skrang dah berubah dia dah pindah....n sekolah pom dah lain2...aku pom dah buat transformation dari seluar jeans + t-shirt batman -->> berbaju lebih girly dah sekarang sampai2 kawan baik aku tegur yang aku lebih ayu dari dia sekarang (mata juling ke ats) huhu

sungguh indah kan zaman budak2...kalau boleyh aku nak kembali pada masa  tu sbb aku tak nak
>kenal apa itu cinta ia sungguh menyakitkan
>siapa itu lelaki

>apa itu telefon
dah byak lagi..ia sungguh perit...truly aku cakap aku niy jenis yang happy-go-lucky,selalu senyum tapi ramai yang takkan dapat detect kalau aku sedih kecuali orang yang dah masak dengan perangai aku....likely fake smile...aku tak mudah tunjukkan kesedihan aku kepada sesiapa pom ,,kalau aku terlalu sedih aku akan cari MS.DiarY aku ...dah 3 tahun dia bersama aku..byak kenangan time aku hepi n sedih..suka je baca...


ok la,,lastly aku harap aku dapat berkawan n berjumpa lagi dengan sahabat pena aku time kecik2 dulu...aku rindu korang..sbb korang tinggalkan aku
sorang dah menempet di universiti,sorang dah duk Sultan Ismail College,sorang laki aku Di SmT Bachok..hehehe

~daaa

No comments: