Hanya coretan biasa

Assalamualaikum..

Lama sangat rasanya tinggal blog ni, kalau la ni rumah kan maunya berhabuk sampai tak boleh masuk rumah, hehe
lebih kurangla kan?
Perkembangan aku sekarang aku masih belajar lagi... sedar tak sedar dan semester 4 dah aku tinggal satu semester lagi sebelum aku melangkah ke dunia luar iaitu praktikal atau dikenali sebagai Latihan Industri..

Hajat di hati nak sangat praktikal kat kilang nak rasa cabaran tu..sebabkan cabaran tu kan mendewasakan kita dan membuatkan kita rasa lebih kuat luaran dan dalaman.
Even sometimes cabaran tu datang aku rasa nak je give up,tapi bila ingat family kat kampung,aku fikir bukan masanya aku nak give up and one more things kita kena ingat ALLAH always be with us..

Untuk pengetahuan korang aku sekarang sibuk sangat-sangat dengan projek semester akhir ni,nak buat apa pun tak tahu sebab semua orang dah cipta,nak buat inovasi kena fikir banyak sangat kriteria dan pendapat. Ya Allah permudahkanlah.Aamin


Short and simple,coretan pagi ni..nanti ada masa aku tulis lagi..hehe

~bye