couple itu sangat best tapi single lebih best kan??

Assalamualaikum.....korang sihat?camna raya korang ok?
raya aku tahun niy semuanya disambut dengan sederhana je...
tapi alhamdulilah dapat jugak kita merayakannnya ...
korang tahu tak sedihnya aku di pagi raya mesti ramai yang gembira tapi aku tak pom..ada kekasih seperti single je..dia di mana mcj hanya balas kjap2 dah la dah 2-3hari dah xmcj sbb tak de kredit..dah ada mcj pom x..kalau dah tak nak kat kite lepaskanla tapi tolongla ckap niy buat diam je..
mujur la aku ada abang yang sudi  n selalu dengar apa aku cerita tentang luahan hati  n masalah aku...
mungkin betol orang cakap kan??


kan?? aku dah putus asa ngn dia mngkin anatara kit xde jodoh...lebih baik aku tumpukan perhatian hanya pada plajarn aku...:)
sebelum terlewat aku nak ucapkan 


bye~


No comments: