Say bye To Pmr N Say welcome To Exam Result

Assalamualaikum sume yang masih setia menunggu entri aku yang sudah lame tak diupdate niy sebab ade hal yang sangat pentim yang harus aku selesaikaan iaitu exam pmr 2011......Tapi sekarang ahhhhhh dah lega gila sebab ape yang berat dipikul selama niy dah rase ringan...Alhamdulilah sikit....Korang mesti  tau yang harini tamatlah,habislah dan selesailah satu peperangan besar 4student form 3....korang nak tau x abiz je exam kul 3.40 tadi aku rase nak balik dan terus relax je sebab selama niy xde mase nak rehat langsung...hanya tuhan je yang tahu gembiranye harini...tapi esok kene pegi sekolah lagi sebab ade taklimat untuk masuk ke kolej vokasional dan juga kena hantar buku teks...rase mengantuk lak niy...ok sampai di sini je walaupun aq xtulis banyak entri buat kali niy aku rase lega kerana dapat meluahkan kepada blog kesayangan aq sorang niy...heheheheheh mengarut je kla bye2....jumpa di entri yang baru tu pom lau aku tulis kui3...gud nite malaysia n blogger2...

No comments: